-
Pirmsskolas pedagoģe: “Bērniem ir jāredz citas iespējas, kā izmantot digitālos materiālus”
-
Pašvadīta mācīšanās bērnudārzā. Vērtīgas idejas pedagogiem
-
Digitālā pratība bērnudārzniekam. Tā nav Youtube skatīšanās!
-
Audzinātāja Kristīne: Nevienā citā darbā tevi nesamīļos 40 reižu dienā!
-
Bērns dārziņā nevar aizmigt. Kā rīkoties audzinātajām?
-
"CreaKids" vadītāja Daina Kājiņa: krīze pirmsskolām ir iespēju un ieguvumu laiks
-
Projekts par digitālo mācību materiālu sagatavošanu pirmsskolām rit veiksmīgi
-
Kā izaudzināt gudru moderno tehnoloģiju lietotāju jau no mazām dienām?
-
Digitālās tehnoloģijas pirmsskolās nenozīmē sēdēt pie ekrāniem
-
Interesanti! Digitālo tehnoloģiju lietojums dažādās Eiropas valstīs
-
Norvēģu pirmsskolu eksperte: Digitālajām ierīcēm ir vieta arī bērnudārzā
-
Darbs pirmsskolā sniedz milzīgu gandarījumu
-
Aiziet no darba bankā un sākt strādāt bērnudārzā
-
Mērķu kalendārs zinību apgūšanai
-
Emociju kartītes: spēle emociju izprašanai
-
10 idejas vecāku un bērnudārza komunikācijas veidošanai
-
Garā pupa – atbalsts pozitīvai uzvedībai
-
Kā pareizi ik rītu dārziņā atvadīties no bērna
-
Hanss Jakobs Sunnbijs: „Bērniem jājūt, ka viņi ir vērtības”
-
Konfliktu risināšana bērnudārzā
-
Kā mācīt bērnu atpazīt emocijas?
-
Veiksmīgai saziņai: slēgtā Facebook grupa
-
Bērnudārzu vadītāju vērtēšana: iespēja saņemt atbalstu
-
Atvadas no mammas vai tēta. Bērna sajūtu akceptēšana
-
Bērna labsajūtas atslēga – piederības sajūtas veidošana
-
Veiksmīgai komunikācijai: Bērna skapītī zīmīte audzinātājai
-
Speciāliste no Islandes: kā veicināt savstarpējo cieņu un empātiju?
-
Bērnudārza pieredze: Kā mudināt vecākus pavadīt laiku ar bērniem
-
Pirmsskolas vadītāja: mēs vēlamies, lai darbinieki ir lepni par savu darbu
-
Problēmu risinājums - saruna, nevis konflikts